הסדרי נושים בקבוצות גדולות

כיצד ניתן להגדיל את הסיכוי להסדר ו/או מחיקת החובות באופן משמעותי?

חייבים רבים נקלעים למשבר כלכלי קשה וניגשים להליכי פשיטות רגל, בקשות להכרזתם מוגבלים באמצעים וכו׳.

כמו כן, בגין חובותיו של החייב, לעתים קרובות החייב – ״גורר״ גם את בני משפחתו ו/או את קרוביו לעיקולים ולהגבלות.

עוה״ד אבי קורקוס ב״כ המייצג, בין היתר, קבוצות חוב ומשתף פעולה עם ״הקבוצה למחיקת חובות״ שהינו מיזם חברתי המיועד לסייע לחייבים בעלי פרמטרים שונים לאותו נושה בהוצל"פ, לרשויות מקומיות, לתאגידי מים וכו' להגיע להסדרי חוב הוגנים."יש לציין כי איחוד קבוצות של חייבים מול נושה משותף מוביל להשגת הסדרים יעילים ביותר עבור החייבים" מוסיף עו"ד קורקוס. "הקבוצה למחיקת חובות" פועלת בשנה האחרונה ומטפלת במאות חייבים ותחתיה נעשו מאות הסדרים בשיטה הייחודית הזו.

יובהר ויודגש, כי כל מקרה הוא לגופו, יש לדעת כי לפני תחילתו של מו״מ בדבר מחיקת חובות , יש לבחון היטב את מצבו התעסוקתי הרפואי, המשפחתי לרבות מועד יצירת החוב ועוד פרמטרים מקצועיים אותם עושה עו"ד קורקוס במסגרת הטיפול בחייבי הקבוצות.

עו״ד אבי קורקוס מסכם

משרדנו מתמחה בניהול מו״מ עם נושים רבים במטרה אחת ברורה סגירת החוב בצורה יעילה ,מהירה ובהנחות משמעותיות ביותר, פנייה לנושה מסוים לרבות הבנקים דרך קבוצת חייבים ולא באופן פרטני יוצרת הזדמנויות רבות וטובות להצלחת משמעותית של המו״מ ולהשגת הסדרים המיוחלים עבור החייב. חשוב לדעת, כי לפני תחילתו של ההליך חשוב לבחון את כל האפשרויות הקיימות ולהקדיש את כל המאמצים על מנת להשיג את ההסדר המיטיב והמקל ביותר עבור החייב.

ברצוני להדגיש כי מומלץ להיוועץ עם עו״ד המתמחה בתחום לפני קבלת החלטות בנושא.

משרדנו ישמח לייעץ ולתת שירות בתחום זה, פנו אלינו לקבלת ייעוץ ראשוני בנושא זה.

שיתוף:

שלחו לנו הודעה

הסדרי נושים בקבוצות גדולות

מאמרים נוספים